ماران تجارت

مواد اولیه شیمیایی

 صنایع رنگ و پوشش، چسب و رزین، چاپ و بسته بندی

انواع مونومرهای اکریلاتی، پترورزین‌ها و افزودنی‌های مرتبط


تیم ما

ما جمعی از فارغ‌التحصیلان رشته رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از سال 1390 با هدف بکارگیری دانش فنی روز، جهت ارتقا سطح کیفی مواد اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی رنگ، رزین، چسب و جوهر، وارد میدان عمل در این حیطه شدیم. ما با داشتن دفتر نمایندگی فعال در ترکیه و ارتباط با شرکای تجاری در چین، امارات متحده عربی و آلمان، اقدام به برقراری ارتباط با شرکت‌های معتبر تولیدکننده مواد اولیه در آسیا و اروپا کرده و اکنون در حال توسعه سبد کالای خود و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع نیازهای مختلف مشتریان هستیم.

محصولات

مونومرها

مونومرها

انواع مونومرها مانند بوتیل آکریلات (BAM) و متیل متاکریلات (MMA)، از  اجزای ضروری در صنایعی چون رنگ و رزین و چسب و جوهر هستند.

پترورزین‌ها

پترورزین‌ها

پترورزین یا رزین هیدروکربنی نوعی پلیمر گرمانرم است که عمدتا در دو گروه رزین های آلیفاتیک (C5) و آروماتیک (C9) شناخته شده اند.

افزودنی ها

افزودنی‌ها

افزودنی‌ها

افزودنی‌ها نقش مهمی در افزایش عملکرد محصول، دوام و خواص کاربردی آن دارند. از بهبود چسبندگی و قدرت رنگ تا افزایش ویسکوزیته و زمان خشک شدن، این افزودنی‌ها برای دستیابی به نتایج مورد نظر ضروری هستند.

شبکه گسترده بین‌المللی

شبکه‌ای قوی و قابل اعتماد از شرکای معتبر در سایر کشورها، دفتر نمایندگی فعال در ترکیه و ارتباط با شرکای تجاری در چین، امارات متحده عربی و آلمان

تحقیق و توسعه

بررسی مواد جدید و فناوری‌های روز دنیا، ارزیابی کارایی آنها برای صنعت داخلی و انجام آزمایشات دقیق جهت اطمینان از کیفیت و عملکرد آنها

خدمات و پشتیبانی مشتریان

ارائه کمک‌های جامع به مشتریان، پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های احتمالی آنها، راهنمایی‌های لازم جهت نحوه مصرف و شرایط نگهداری کالاها

خدمات ماران تجارت

واردات ماران تجارت اشن

واردات

ما در ماران تجارت در زمینه واردات طیف وسیعی از مواد اولیه شیمیایی تخصص داریم. برخی از این مواد به شرح زیر می‌باشد:‌

  • انواع مونومر های اکریلاتی و متاکریلاتی (متیل متاکریلات ، بوتیل اکریلات و … )
  • انواع پترورزین ها (رزین های هیدروکربنی C5 و C9، کوپلیمر و رزین‌های هیدروژنه)
  • انواع افزودنی‌ها، کاتالیست‌ها و غلظت‌دهنده‌ها (بنتونیت، اروزیل، تیلوز و …)
  • انواع حلال ها

علاوه بر واردات مواد شیمیایی از اروپا و آسیا، ما با داشتن دفتر نمایندگی فعال در ترکیه و ارتباط با شرکای تجاری در چین، امارات متحده عربی و آلمان، امکان ارائه خدمات بازرگانی به مشتریان خود را داریم.

صادرات

شرکت ماران تجارت اشن از سال 1399 به صادرات محصولات باکیفیت ایرانی و قابل رقابت با همتایان خارجی پرداخته است. تمرکز ما بر بازارهای آسیایی و غرب آفریقا با هدف بهبود جایگاه محصولات داخلی در بازارهای جهانی و ایجاد درآمد ارزی برای تامین نیازهای وارداتی کشور بوده است. خوشبختانه در صادراتِ طیف وسیعی از محصولات از جمله مبلمان کلاسیک و اداری، فرش، لوستر، لوازم سقفی و اقلام دکوراسیون داخلی، موفق بوده‌ایم.

با تکیه بر موفقیت خود در این بخش‌ها، طیف خدمات خود را به صادرات حلال‌های پتروشیمی، صادرات رنگ ساختمانی و صنعتی و همینطور صادرات انواع چسب، گسترش داده‌ایم. این تنوع، به ما اجازه می‌دهد تا در بازه وسیع‌تری، پاسخگوی نیازهای مشتری بوده و از فرصت‌های جدید برای رشد بهره ببریم.

صادرات ماران تجارت اشن

صنایع مرتبط

مواد اولیه رنگ و پوشش

رنگ و پوشش

مواد اولیه رنگ ، به عنوان یک پارامتر ضروری در صنعت رنگ و پوشش، نقش مهمی‌ در تولید پوشش‌های باکیفیت دارند. این مواد اولیه، طیف وسیعی از جمله رنگدانه‌ها، رزین‌ها، حلال‌ها و مواد افزودنی را شامل می‌شوند. شناخت اجزای اصلی و طبقه‌بندی مواد اولیه رنگ، برای تولیدکنندگان این حوزه حیاتی است.

 

شرکت ماران تجارت اشن، پیشرو در ارائه مواد اولیه رنگ و پوشش، سالهاست که ملزومات صنعت رنگ و فعالان این حوزه را تامین می‌کند. این شرکت با تمرکز قوی بر کیفیت و نوآوری، خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد در صنعت رنگ، تثبیت کرده است. ماران تجارت با همکاری کارشناسان صنعت و به روز ماندن از آخرین روندها، همچنان نیازهای در حال تحول این صنعت را برآورده کرده و به رشد آن کمک می‌نماید.

رزین

تولید رزین نقش مهمی‌ در صنایع مختلف از خودروسازی گرفته تا ساخت‌وساز دارد. رزین‍ها مواد همه کاره‌ای هستند که در ساخت پوشش‍ها، چسب‍ها، درزگیرها و مواد کامپوزیتی استفاده می‌شوند. آنها عامل دوام، استحکام و محافظتِ طیف گسترده‌ای از محصولات هستند. مسلما مواد اولیه ساخت رزین، نقش تعیین‌کننده‌ای در این خواص و مقاومت‌ها دارند. از این رو واردات مواد اولیه رزین از منابع معتبر و باکیفیت، می‌تواند به بهبود کیفیت و عملکرد رزین‍ها ها کمک شایانی نماید.

مونومرها، مواد لازم برای ساخت رزین و در واقع مسئول خواص و خصوصیات نهایی رزین‌ها هستند. انتخاب مواد اولیه رزین ، یک مرحله مهم در فرآیند تولید است، زیرا به طور مستقیم بر عملکرد و کیفیت محصول نهایی تأثیر می‌گذارد. در واقع ترکیب و فرمولاسیون مناسب مواد اولیه تضمین می‌کند که رزین، با مشخصات مطلوب مطابقت داشته و می‌تواند پاسخگوی کاربرد مورد نظر باشد.

واردات مواد اولیه ساخت رزین
واردات مواد اولیه چسب

چسب

مواد اولیه چسب، نقش مهمی‌ در تعیین کیفیت، عملکرد و ویژگی‌های چسب دارند. برخی از مواد اولیه رایج مورد استفاده در صنعت چسب عبارتند از رزین‌ها، پلیمرها، حلال‌ها و مواد افزودنی. به طور کلی، انتخاب و ترکیب این مواد اولیه، به دقت و توجه نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که چسب‌ها، الزامات مورد نظر برای کاربردهای مختلف را برآورده می‌کنند.

 

شرکت ماران تجارت با تجربه چندین ساله و شبکه قوی شرکا، بعنوان تامین‌کننده قابل اعتماد مواد اولیه چسب، شناخته شده است. تیم تحقیقات این شرکت، برای شناسایی و واردات این مواد، با تامین‌کنندگان معتبر همکاری نزدیکی داشته و با تمرکز بر واردات، نقش بسزایی در حمایت از رشد و توسعه این صنعت دارد.

جوهر چاپ و بسته‌بندی

صنعت مرکب چاپ، نقش بسیار مهمی ‌در دنیای چاپ و نشر دارد. بازار جوهر چاپ، گسترده و متنوع است و طیف وسیعی از صنایع از جمله بسته‌بندی، لیبل، چاپ تجاری و منسوجات را تامین می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی، تقاضا برای جوهرهای باکیفیت و سازگار با محیط زیست نیز در حال افزایش است و بالطبع واردات مواد اولیه جوهر و مرکب چاپ، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

 

در همین راستا شرکت ماران تجارت اشن، واردکننده مواد اولیه مرکب و جوهر چاپ، با تیم تحقیق و توسعه قوی خود، بهترین و بروزترین مواد اولیه تولید مرکب چاپ را از سرتاسر جهان شناسایی کرده و به مشتریان خود عرضه می‌نماید.

واردات مواد اولیه جوهر و مرکب چاپ

صنایع مرتبط

تازه‌ها