مونومر اکریلیک

وارد کننده مواد شیمیایی از چین

محصولات شیمیایی متنوعی در صنایع استفاده می‌شوند. بخشی از این محصولات در داخل کشور به تولید رسیده و برخی از آن‌ها نیز وارداتی هستند. به‌ همین خاطر نیز وجود شرکت‌ واردکننده مواد اولیه شیمیایی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. چین به‌ عنوان یکی از اقتصادهای قدرتمند جهان  هر ساله تناژ بالایی از محصولات شیمیایی مختلف را به کشور وارد می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد وارد کننده مواد شیمیایی از چین پیشنهاد می‌شود که تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

می‌توان گفت که چین به‌ عنوان دومین اقتصاد بزرگ در دنیا، یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان محصولات شیمیایی در جهان به حساب می‌آید.  ما در این مقاله در مورد واردات مواد به در مورد بهترین شرکت واردکننده مواد اولیه شیمیایی از چین صحبت کنیم.

وضعیت اقتصادی کشور چین

در ابتدا بهتر است با این کشور به‌ طور کلی آشنا شده و در مورد اقتصاد آن اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.  به‌ منظور واردات از چین به ایران شناخت این کشور و همچنین تسلط کافی به زبان انگلیسی یکی از فاکتورهای مهم به حساب می‌آید. همان طور که گفتیم چین دومین اقتصاد بزرگ جهان بوده و و تولیدات ناخالص داخلی این کشور از کانال  ۱ میلیارد دلار نیز گذشته است. درآمد سرانه ملی ملی  اینکشور قدرتمند با وجود این‌ که جمعیت زیادی دارد، هر 10 هزار دلار می‌باشد. چین به عنوان کارخانه جهان به حساب آمده و یکی از قطب‌های صادر کننده در دنیا به حساب می‌آید که با بیش‌ از  4 هزار میلیارد دلار صادرات درسال به کشورهای دیگر جهان دارد.

رشد اقتصادی این کشور به شکل متوسط در سال بیش‌ از بیش‌ از 93 درصد بوده و بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه تولیدات و صادرات  محصولات شیمیایی مختلف  در آن واقع شده اند. این کشور دارای بزرگ‌ترین حجم تجارت با دیگر کشورهای جهان دنیا به‌ خصوص ایران است. تمامی محصولات شیمیایی در زمینه‌های مختلف از این کشور به کشور ما وارد می‌شوند. ماران تجارت به‌ عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تجاری می‌تواند واردات من محصولات شیمیایی از چین به ایران را به شکل کاملاً تخصصی و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

نحوه‌ی واردات مواد شیمیایی از کشور چین به ایران

اگر شما قصد دارید که به‌عنوان یک شرکت وارد کننده مواد اولیه شیمیایی از چین به فعالیت بپردازید، قطعاً اولین گام آشنایی با روند کار واردات مواد شیمیایی از چین به ایران است. برای واردات مواد شیمیایی از چین، اولین قدم اخذ کارت بازرگانی است. شناخت کامل و تحقیق در مورد شرکت‌های تولیدکننده و صادرکننده محصولات شیمیایی در نقاط مختلف چین مورد دیگری است که باید شرکت‌های تجاری به آن توجه کرده و اطلاعات کافی را دراین‌باره به دست بیاورند. حمل کالا از کشور چین به ایران در تناژ بالا از طریق حمل‌ و نقل دریایی و با کشتی صورت می‌گیرد. حمل بارهای کم‌تر نیز از طریق حمل‌ و نقل هوایی انجام می شود.

آشنایی و آگاهی در مورد شرکت‌های بیمه حمل بین‌المللی به‌ منظور حمل‌ونقل مواد شیمیایی از چین به ایران و داشتن  اطلاعات کافی در مورد قوانین و مقررات قطعاً جزو فاکتورهای مهم برای واردات مواد شیمیایی از کشور چین به ایران است.

بهترین شرکت وارد کننده مواد شیمیایی از چین

واردات مواد اولیه شیمیایی از کشور چین یکی از خدمات اصلی شرکت ماران تجارت و تأمین نیاز کارخانه‌ها در زمینه تأمین مواد اولیه در زمینه تهیه مواد اولیه است. به‌ همین جهت شرکت ماران تجارت به شکل تخصصی و با بیش‌ از چندین سال سابقه در این زمینه واردات مواد اولیه از چین ایران اقدام می‌کند. وارد کردن انواع مواد اولیه شیمیایی از این کشور جزو مهم‌ترین بخش‌های واردات در ایران به حساب آمده و با توجه به اهمیت بالای آن برای واردات مستمر مواد شیمیایی از چین، می‌توانید به ماران تجارت اعتماد کنید.

هزینه واردات انواع مواد شیمیایی از چین به ایران

در خصوص هزینه های شرکت هایی که وارد کننده مواد شیمیایی از چین  هستند، باید بگوییم که قیمت ها به نوع سفارش مشتریان و نوع محصولات بستگی دارد. شما می‌توانید در صورت کسب اطلاعات بیشتر درمورد واردات هر نوع محصول شیمیایی که مدنظر دارید، با کارشناسان مجموعه ماران ارتباط برقرار کنید.

لیست مهم‌ترین محصولات شیمیایی وارداتی از چین

مراکزی که وارد کننده مواد شیمیایی از چین هستند، محصولاتی مختلفی را به کشور وارد می کنند که از جمله آن ها می‌توان به دسته بندی های زیر اشاره کرد:

  • مواد شیمیایی بر مواد غذایی
  • شرکت وارد کننده مواد اولیه شیمیایی برای تولید پلاستیک‌ها
  • در زمینه تصفیه آب صنعت
  • آبکاری مواد شوینده
  • تولید انواع این تجهیزات پزشکی
  • برای مواد اولیه رنگ‌ سازی
  • برای تولید چسب
  • استفاده در صنعت آرایشی و بهداشتی
  • برای حلال‌های شیمیایی