مواد تشکیل دهنده چسب چوب

مواد تشکیل دهنده چسب چوب

تمامی محصولات شیمیایی همانند چسب، رنگ، و…قطعاً فرمولاسیون مختص به خود را دارند که باعث شده تا از ویژگی‌های منحصر به‌ فردی برخوردار باشند. چسب یک محصول شیمیایی بسیار پراستفاده بوده که در گونه‌ های مختلف در صنایع به کار می ‌رود. چسب چوب یکی از پرکاربرد ترین مدل‌های چسب است و فرمولاسیون منحصر به ‌فرد آن سبب شده تا اهمیت زیادی برای صنعتگران داشته باشد. اطلاع از مواد تشکیل دهنده چسب چوب سبب شده تا شما بتوانید با دیدگاه بازتری جهت خرید این محصول در سطح کیفی بالا اقدام کنید. به همین خاطر پیشنهاد می شود که حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

تامین مواد اولیه چسب چوب

شرکت ماران تجارت می‌تواند به تولید کنندگان در حوزه تولید محصولات شیمیایی کمک کند تا با بالاترین سطح کیفی محصولات خود را به بازار عرضه کنند. مجموعه ما جزء بهترین شرکت واردات مواد اولیه شیمیایی بوده که این محصولات را از کشور های همسایه همانند چین به کشور وارد می ‌کند. ماران تجارت می‌تواند تمامی مواد شیمیایی مورد نیاز شما را برای تولید محصولاتی بهتر و باکیفیت‌تر در کمترین زمان ممکن تأمین کند. به شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مواد اولیه چسب، مواد اولیه رنگ ‌سازی، پیگمنت، رزین، منومر و… با ما در ارتباط باشید.

 فرمولاسیون مواد تشکیل ‌دهنده چسب چوب

چسب چوب و در واقع دارای یک فرمولاسیون خاص است. چسب چوب در میان همه مردم محصول آشناست و کاربردهای گوناگونی دارد. در تمامی خانه‌ها ممکن است این چسب استفاده شود. در حقیقت این محصول برای تعمیرات مختلف به‌ ویژه چسباندن قطعات چوبی به یکدیگر بهترین انتخاب ممکن است. این چسب سبب ایجاد اتصال ناگسستنی می‌شود. به‌ گونه‌ ای که پس ‌از وصل شدن اگر می‌خواهید قطعات را از یکدیگر جدا کنید تنها باید چوب را بشکنید.

نحوه عملکرد این نوع چسب بدین صورت است که بین چوب و چسب اتصال فیزیکی به وجود می‌آید. به ‌گونه‌ای که چسب داخل فضای ساختار چوب کاملاً نفوذ کرده و نیروی چسبندگی فیزیکی را در آن ایجاد می‌کند و همین موضوع سبب شده تا پس ‌از خشک شدن چسب قطعات چوبی به یکدیگر به‌ هیچ ‌وجه از یکدیگر جدا نشوند.

بررسی مواد تشکیل دهنده چسب چوب

چسب چوب‌ها ترکیبی از مواد پلیمری و آلی هستند که سبب شده تا این محصول انعطاف زیادی داشته باشند. درواقع انعطاف مولکولی چسب چوب سبب ایجاد ویژگی‌های متعددی در آن می‌شود. این چسب هیچ‌گونه بویی نداشته و جزء محصول شیمیایی بی‌بو است .علاوه‌بر این مورد، حلالیت آن نیز با آب و رنگ پلاستیک بسیار بالا می‌باشد. خاصیت پلیمری این چسب سبب شده تا ۱ ظاهر خمیری شکل با ویسکوزیته بالا را داشته باشد. همچنین رنگ آن سفید بود که جزو ویژگی‌های بارز این محصول است. ویسکوزیته این چسب بسیار بالا بوده و برای کار در کارگاه‌ها نیازی نیست که آن را حتماً با آب ترکیب کرد. استفاده از مواد تشکیل‌ دهنده‌ چسب چوب و به شکلی  بوده که تا ویژگی ‌های که بیان کردیم در این محصول به وجود بیاید.

خرید مواد اولیه چسب چوب

مواد اولیه چسب چون متشکل از محصولات مختلفی می‌شود. چنانچه به‌ عنوان تولید کننده در حوزه تولید چسب و مشغول به فعالیت هستید، به‌منظور تأمین مواد اولیه این چسب می‌توانید و به مجموعه ما اعتماد کنید.

ویژگی‌های مواد تشکیل دهنده چسب چوب عبارت‌اند از:

  • چسب تک جزئی بوده و هیچ‌ گونه مشکل حلالیت و غلظتی ندارد.
  • به ‌سبب ایجاد اتصال بسیار محکم و ارتجاعی می‌شود.
  • استفاده از این چسب بسیار آسان است
  • در اندازه‌های مختلف می توان آن را تهیه کرد.

 بررسی کاربرد چسب چوب

استفاده از چسب چوب برای موارد زیر مناسب می‌باشد:

  • برای ساخت مبل و تجهیزات اداری
  • گچ ‌بری
  • گل‌ سازی
  • برای چسباندن قطعاتی همانند فیبر، تخته‌های ۳ لایه، روکش‌های چوبی و…
  • استفاده از چسب چوب در کارخانه‌های تولید صنعتی و میز و صندلی

 مزایای استفاده از چسب چوب

به ‌کارگیری این چسب در هر زمینه‌ای می‌تواند مزایای زیادی را به‌ همراه داشته باشد که عبارت‌اند از:

  • ایجاد یک اتصال بسیار مستحکم
  • آسانی در اجرا
  • عدم مشکل در حلالیت و غلظت داشتن
  • خاصیت و متفاوت نسبت‌ به چسب های بر پایه آب
  • حلالیت با رزین ‌های پلاستیکی
  • خشک شدن در دمای بالا ۱۵ درجه سانتی گراد

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد اولیه انواع چسب و تهیه آن ها در تناژ بالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.