خرید پلی وینیل الکل

خرید پلی وینیل الکل

همانطور که بهتر می‌دانید، وجود مواد شیمیایی برای فرآیند تولید اکثر محصولات لازم است.  میان انواع مواد اولیه شیمیایی پلی‌ وینیل الکل یکی از مهم‌ترین ترکیبات شیمیایی بود که می‌توان با استفاده از آن ترکیبات مختلف را دچار تغییر کرده و به آن ها خواص جدیدی را در محصولات ایجاد کرد. این ماده آلی یک پلیمر مصنوعی محلول در آب می‌باشد. مهم‌ترین کاربرد خرید پلی وینیل الکل استفاده‌  آن در صنعت نساجی و کاغذسازی و همچنین ساخت پوشش های مختلف می‌باشد.

خواص پلی وینیل

به شکل طبیعی این ماده پلیمری سنتزی به صورت سفید و یا شفاف بوده و هیچ‌ گونه بویی ندارد. دارا بودن خواص فیزیکی و شیمیایی مختلف آن باعث جایگاه ویژه این محصول شیمیایی در اکثر صنایع شده‌ است. شما می‌توانید جهت خرید پلی‌وینیل الکل به مجموعه ما اعتماد کنید و با خیال راحت این محصول را با قیمت مناسب در سطح کیفی بالا تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود که حتماً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی پلی‌ وینیل الکل

این روزها اکثر خریدها به‌ صورت اینترنتی انجام می‌شود. درحقیقت خرید پلی وینیل الکل به‌صورت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است. این موضوع باعث شده تا شرایط لازم برای تمامی تولیدکنندگان در سراسر کشور فراهم شود تا بتوانند این محصول را در هر اندازه که می‌خواهند، سفارش داده و نهایت استفاده را  پلی‌ وینیل باکیفیت داشته باشند.

خواص پلی وینیل

به دلیل این‌ که این محصول دارای خواصی نظیر نظیر بدون بو بودن، غیرسمی بودن و همچنین تمایل پایین چسبندگی پروتئین است، مسلماً می‌تواند برای محصولات زیادی کاربردی و مناسب باشد. ترکیب پلیمری پلی وینیل الکل دارای سازگاری با محیط‌ زیست فاقد تمایل به چسبندگی پروتئین می‌باشد. به‌ همین خاطر در صنایع صنعت پزشکی کاربرد گسترده‌ای دارد. در مواردی که فناوری سنتز پلیمرهای زیستی جهت ساخت داروها الزامی باشد،  انتخاب ایده‌آل  است. کاربردهای دیگر پلیمری نظیر ساخت غضروف مصنوعی، ساخت لنز چشم و همچنین قطره‌های چشمی بود که با پلیمر پلی اتانول ترکیب می‌شود.

موارد ایمنی که باید در رابطه با خرید پلی وینیل الکل بدانید!

برایخرید پلی وینیل الکل بهتر است که در خصوص موارد ایمنی که باید رعایت کنید، به شما توضیحاتی را ارائه دهیم تا تجربه بدی از این محصول شیمیایی کاربرد نداشته باشید این ترکیبات کاربرد گسترده‌ای در اکثر صنایع بوده و ممکن است موضوع سمی بودن و خطرناک بودن آن ۱ دغدغه تولیدکنندگان باشد. باید بگوییم که تجزیه بیولوژیکی پلیمر و یا همان خواص زیست تخریب پذیری آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. معمولاً ۵ درصد از این پلیمر برای آبزیان سمی خواهد بود و اگر این محصول به محیط‌ زیست وارد شود، خیلی آرام و به‌ مرور زمان تجزیه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ایمنی که درمورد پلی‌ وینیل الکل وجود دارد،  این ترکیب اشتعال‌پذیر بود و بنابراین در طبقه‌ بندی A قرار می‌گیرند. غبارهایی که از این پلیمر در فضا پراکنده خواهد شد، ممکن است که به چشم‌ها آسیب وارد کرده و سیستم تنفسی را دچار اختلال کند. پس بهتر است افرادی که با این ماده سروکار دارند، حتماً از ماسک و دستکش و همچنین عینک‌های مخصوص استفاده نمایند. در صورتی‌ که پوست یا چشم شما با پلی وینیل تماس پیدا کرد، باید هرچه سریع‌تر آن را با آب و صابون بشویید.

نگه‌داری پلی وینیل الکل

توجه داشته باشید که برای نگهداری کیسه‌های پلی‌وینیل ال حتماً آن‌ها را در جای خشک و خنک نگه دارید. همچنین محلی که برای نگه‌داری محصولات در نظر می‌گیرید، باید دارای تهویه باشد تا غبار عطر ناشی از آن از بین برود.

خرید پلی وینیل الکل

خرید و فروش پلی‌ وینیل الکل در سراسر کشور

می‌توان گفت که بخش عمده‌ای از پلی‌وینیل الکل از طریق واردات در کشور ما تأمین می‌شود. بیشترین ظرفیت تولید این محصول در قاره آسیا و به‌ ویژه کشور چین است. بنابراین اکثر مراکزی که به عرضه مواد اولیه شیمیایی می‌پردازند، بایستی پلی‌ وینیل الکل را از کشور چین به ایران وارد کنند. همچنین در قسمت آمریکای شمالی نیز بازار بزرگی از پلی پلی وینیل وجود دارد که به عرضه این محصول در سراسر دنیا می‌پردازد.

شما می‌توانید به‌ منظور خرید پلی وینیل الکل و همچنین محصولات دیگر همانند رزین ، پیگمنت، مواد اولیه چسب، رنگ سازی و …به مجموعه ما اعتماد کنید. ماران تجارت یکی از برترین و وارد کننده مواد اولیه شیمیایی است و می‌تواند با اطمینان کامل بهترین محصولات را به شما عزیزان ارائه دهد.