خرید مواد اولیه رنگ سازی

خرید مواد اولیه رنگ سازی

امروز رنگ‌ سازی یکی از مهم‌ ترین صنایع در دنیا به شمار می‌رود. زیرا هر یک از محصولات این صنعت می‌توانند استفاده‌ های بسیار گسترده‌ای داشته باشند. هنگامی‌ که بحث از رنگ می‌شود، همه افراد و به یاد نقاشی ساختمان و یا رنگ کردن خودروهای مختلف می‌افتند. اما لازم است بدانید که به‌ جز موارد ذکرشده رنگ‌ ها دارای کاربردهای متفاوت خواهند بود. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچنین مناسب برای هر یک از انواع رنگ اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند در کاربرد آن‌ها و نحوه استفاده‌ای که دارند، مؤثر واقع شود. برای تولید این محصول شیمیایی از تعداد زیادی مواد اولیه استفاده می‌شود که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رزین اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص خرید مواد اولیه رنگ سازی توضیحاتی را بیان کنیم.

همان‌طور که گفته شد، این سیال صنعتی دارای کاربرد در طیف وسیعی است به همین دلیل خرید نمونه‌های باکیفیت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. در حال حاضر علاوه‌بر کارخانه‌های رنگ‌سازی، مجموعه‌هایی وجود دارند که به واردات رزین ، واردات رنگ‌دانه و… می‌پردازند. تولیدکنندگان می‌توانند با خیال راحت جهت تامین مواد اولیه رنگ‌ سازی به آن‌ها مراجعه کنند. مجموعه ماران تجارت به‌ عنوان معروف‌ترین وارد کننده مواد اولیه شیمیایی مفتخر است که مرغوب‌ترین مواد اولیه را برای صنعت رنگ به تولیدکنندگان ارائه داده و به آن‌ها تضمین دهد که هر یک از محصولات در سطح بالای کیفی قرار دارند.

خرید انواع مواد اولیه رنگ سازی

لازم است بدانید که برای خرید مواد اولیه رنگ‌ سازی شما باید در ابتدا نسبت‌ به محصولاتی که برای تولید این مایع  صنعتی لازم هستند، آشنایی پیدا کرده و بدانید که دقیقاً هر یک از آن‌ها چه نقشی را ایفا می‌کنند. می‌توان گفت که برای تولید رنگ از مواد اولیه متعددی استفاده می‌شود. اما مهم‌ترین و اصلی ترین آن ها عبارت‌اند از:

  • مواد افزودنی
  • رزین
  • پرکننده
  • رنگ‌دانه
  • پیگمنت
  • حلال

وجود این چهار مورد برای ساخت رنگ‌های گوناگون بسیار واجب هستند. زیرا نقش مهمی را ایفا کرده و حذف هر یک از آن‌ها باعث شده تا محصول با کیفیت و عملکرد مناسبی حاصل نشود. در ادامه در مورد نقش مهم هر یک از این مواد اولیه توضیحاتی را ذکر می‌کنیم.

خرید پیگمنت برای رنگ‌سازی

پیگمنت که به آن رنگ‌دانه نیز گفته می‌شود، جزو اصلی‌ترین مواد اولیه رنگ‌سازی بشمار می‌رود. این محصول در ترکیب رنگ و همچنین افزایش درخشش و پوشاننده گی یا رنگ‌ها و کاربردی است. شما می‌توانید از شرکت‌هایی که به واردات پیگمنت می‌پردازند این محصول را خریداری کنید.

خرید رزین برای رنگ سازی

در ابتدای مطلب نیز به این‌ موضوع اشاره کردیم که رزین جزو مواد اولیه مهم برای رنگسازی به شمار می‌رود. در واقع شما باید برای خرید مواد اولیه رنگ‌ سازی به این‌مورد نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. رزین باعث شده تا رنگدانه‌ها و ذرات یک‌رنگ به یکدیگر بچسبند و باعث افزایش غلظت و کیفیت این مایع صنعتی می‌شود.

درحال‌حاضر رزین‌ها در مدل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به رزین اپوکسی،  پترو رزین ، گام زرین و هیدروکربن رزین اشاره کرد. شرکت ما می‌تواند در زمینه واردات پترو زرین و فروش آن به تولیدکنندگان تا حد بسیار زیادی مفید واقع شود. بنابراین شما می‌توانید برای خرید این محصول و همچنین رزین  به ما اعتماد کنید.

خرید مهم‌ترین مواد اولیه رنگ‌ سازی

ازجمله دیگر مواردی که برای خرید مواد اولیه رنگ‌ سازی باید به آن توجه داشت، حلال‌ها می‌باشند که به‌ عنوان حامل برای پیگمنت و رزین به حساب می‌آیند. حلال‌ها به‌ طور کلی متشکل از گروه‌های آلی، معدنی و آب هستند. رنگ‌های ساختمانی نظیر رنگ پلاستیکی و یا رنگ آکریلیک بر پایه آب هستند.

به‌طورکلی از این محصولات برای رقیق کردن رنگ‌های پلاستیکی استفاده می‌شوند. انواع حلال‌ها در رنگ‌سازی عبارت‌اند از:

  • گلیسیرین
  • مونو پروپلین
  • ایزو پروپیل
  • الکل
  • ضدیخ

شما می‌توانید برای خرید هر یک از موارد بالا با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

خرید مواد اولیه رنگ

مواد افزودنی

وجود مواد افزودنی نیز برای خرید مواد اولیه رنگ‌ سازی اهمیت ویژه‌ای دارد. هدف اصلی از استفاده از این محصولات اضافه کردن یکسری از خاصیت‌ها به رنگ‌ها می‌باشد. به‌ طور مثال برخی افزودنی‌ها باعث شده تا رنگ‌ها دارای عملکرد بیشتری در مواقع قلم خوری داشته باشند و همچنین بتوانند برای افزایش مقاومت محصولات مختلف مفید باشند.

بهترین شرکت برای خرید مواد اولیه رنگ

شرکت ماران تجارت دارای سابقه زیادی در زمینه فروش مواد اولیه رنگ بوده و در حال حاضر به‌ عنوان بهترین شرکت واردات مواد اولیه شیمیایی شناخته می‌شود. چنانچه به‌دنبال خرید مواد اولیه رنگ‌ سازی هستید، می‌توانید این محصولات را در هر تناژ خریداری کرده و از کیفیت بالای آن‌ها بهره‌مند شوید.