رنگ های مورد استفاده در رزین

رنگ های مورد استفاده در رزین

همان‌طور که بهتر می‌دانید، این روزها رزین جزو مواد شیمیایی بوده که طرف‌ داران زیادی دارد و می‌تواند با کاربردهای گسترده خود، به صنایع مختلف برای تولید محصولات کمک کند. مسلماً شما محصولات رزینی متعددی را دیدیدکه در آن‌ها از رنگ‌های بسیار جذاب و شگفت‌انگیزی استفاده‌ شده است. در وهله اول باید بگوییم که نمی‌شود از هر رنگی که در بازار موجود است و برای ترکیب با رزین استفاده کرد.  شما باید نسبت به رنگ های مورد استفاده در رزین اطلاعاتی را داشته باشید تا بتوانید با انتخابی درست جهت خرید رنگ اقدام کنید و  درنهایت نیز محصول مورد نظر خود را به تولید برسانید.

در این مطلب از سایت ماران تجارت قصد داریم در خصوص رنگ‌هایی که می‌توانند با رزین ترکیب شوند، توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

مواد اولیه رزین و رنگ

لازم است بگوییم که استفاده از رنگ‌های باکیفیت و همچنین بکار بردن رزین در سطح کیفی بالا در محصول نهایی تاثیر مثبتی را به‌ جای خواهد گذاشت. مسلماً برای تولید این دو محصول بایستی حتما از بهترین مواد اولیه رنگ و رزین استفاده شود. مجموعه ما دارای سالیان زیادی سابق در این زمینه است و می‌تواند به تمامی تولیدکنندگان مواد اولیه شیمیایی را با بهترین کیفیت عرضه کند. ماران تجارت سالیان زیادی است که در زمینه واردات زرین و همچنین فروش مواد اولیه رنگ‌ سازی به ارائه خدمات می‌پردازد

ترکیب رنگ و رزین

این روزها ترکیب رنگ و رزین با یکدیگر به تولید محصولات مختلف و بسیار جذاب کمک بسزایی می‌کند. درحقیقت برای تولید اکسسوری ها، ظرف و ظروف و دیگر محصولاتی که به‌ وفور مورد استفاده انسان قرار می‌گیرد. ترکیب این دو محصول شیمیایی و می‌تواند تحول بزرگی را در ساخت محصولات از نظر ظاهری ایجاد کند.

رزین طرف‌داران زیادی دارد و با استفاده از رنگ‌های زیبا و متنوع می‌تواند به کاربردی بودن خود را در صنایع مختلف بیشتر کند. اما همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد این‌که رنگ های مورد استفاده در رزین کدام‌اند و یکی از سوال افراد است.  باید در این خصوص به‌ صورت مختصر بگوییم که شما باید رنگ‌هایی را مورد انتخاب قرار دهید که به‌ صورت محلول در آب باشند. به‌ عبارت‌دیگر بخش زیادی از آن‌ها را آب تشکیل داده باشد. این‌موضوع باعث شده تا رزین موردنظر شما خشک نشود و بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

بهترین رنگ های مورد استفاده در رزین

همان‌طور که در بخش قبل گفتیم، به‌طورکلی برای ترکیب رنگ و رزین با یکدیگر رنگ‌هایی که متشکل از مقدار زیادی آب هستند، گزینه‌های مناسبی خواهند بود. ما در ادامه چند نمونه از رنگ های مورد استفاده در رزین را به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ آکریلیک مایع

شما می‌توانید برای استفاده از رزین در رنگ‌های متنوع و بسیار زیبا به آن، از انواع رنگ‌های آکریلیک استفاده کنید. از جمله محصولات می‌توان به رنگ‌های تیره، براق، نئونی و شب‌تاب اشاره کرد. خوشبختانه این محصولات قیمت مناسبی دارند و شما می‌توانید به‌ راحتی آن‌ها را تهیه کنید.

زمانی‌که این رنگ‌ها با رزین اپوکسی ترکیب خواهید کرد، باید توجه داشته باشید که این میزان یک به ده باشد. یعنی رنگ باید با ده قسمت از رزین را ترکیب کرد. اگر بیش‌ از این میزان رنگ را اضافه کنید، رزین حالت اولیه خود را از دست‌ داده و دیگر کاربردی نخواهد داشت.

رنگ ایر براش برای اسفاده در رزین

از جمله دیگر رنگ های مورد استفاده در رزین، می‌توان به رنگ‌های ایر براش اشاره کرد و این نوع محصول دارای تنوع رنگ بسیار بالایی بوده و شما می‌توانید در طیف متنوعی یکآن را خریداری کنید.

پوشش‌های پودری

می‌توان گفت که استفاده از پوشش‌ های پودری نیز برای ترکیب با رزین انتخاب هوشمندانه‌ای به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر برای ساخت اجسام  رزینی مختلف رنگ‌های پودری در اولویت قرار دارند. این محصولات دارای مقاومت بالایی دربرابر اشعه یو وی هستند و ب هیچ عنوان ظاهر اولیه خود را از دست نمی‌دهند.

رنگ های مورد استفاده در رزین

رنگ‌های خمیری

از بهترین رنگ های مورد استفاده در رزین  مدل خمیری است که در تنوع بالایی به بازار عرضه می‌شوند. البته که این محصولات تنها برای کار کردن با رزین‌های معمولی مناسب خواهند بود.

خرید مواد اولیه رنگ و رزین

شرکت ماران تجارت به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های وارد کننده مواد اولیه شیمیایی درصدد این است تا به تولیدکنندگان کمک کنند که با استفاده از مواد اولیه باکیفیت محصولات شیمیایی بسیار پرفروشی را به بازار عرضه کنند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این‌ باره با شماره‌ های درج‌ شده در سایت تماس بگیرید.